יום שני, 25 ביוני 2012

* Won't Go Home Without You

זו הכורסה ששני הביאה אליי. הייתם מאמינים שהיא הגיעה לכאן, לתל אביב, כל הדרך ממלבורן, אוסטרליה?

מסתבר, שלפני שנים מספר, שני גרה שם ויום אחד היא מצאה אותה ברחוב! כן, גם שם זורקים רהיטי וינטאג' מהממים לרחוב. אז היא שכנעה את בנזוגה להעלות אותה הביתה וכשהגיע הזמן לארוז מכולה ולחזור לארץ, היא העלתה אותה לישראל.
הכורסה כבר לא עולה חדשה, היא שרדה בקושי חתול תעלול שהתעלל בה עד שקיבלתי משני מייל עם הנושא: "יש לי רהיטים שדורשים אהבה", איזה ניסוח מתוק? ישר אהבתי אותה ואת הרהיטים שלה.

יחד עם הכורסה היא הביאה הדום מתפורר עם צורה מגניבה.

רואים בתמונה כמה הוא מסמורטט והכורסה, אמנם נראית מוצקה אך היא מטעה... בפנים כל הקפיצים במושב ובגב יצאו מהמקום והיה צורך לקשור אותם מחדש. שני הפריטים עברו מתיחת פנים רצינית.

הכורסה נראית אחרת לגמרי ללא הויניל השחור האגרסיבי. שני בחרה בד אריג עבה בצהוב חם וכדי לשמר את רוח הכורסה,  הוספתי בגב 4 כפתורים בצבע ירוק דשא שמהווה קונטרסט עדין לצהוב.
הבדים ששני בחרה לאו דווקא מתקשרים זה עם זה וזה בסדר כי בבית הם לא יעמדו יחד, זה לא סט. הנה ההדום – נכון שהוא נראה אחרת לגמרי? ואיזה צורות מגניבות היו עושים פעם??

והנה הכורסה מהצד – מבנה יפייפה



*Maroon 5 - Won't Go Home Without You


11 תגובות:

  1. אהבתי מאוד מאוד את הריפוד של ההדום! בד מהמם!

    השבמחק
  2. הבדים מהממים, מאיפה הם??
    ואין ספק שקיבלו הרבה אהבה..:)

    השבמחק
  3. אני עוקבת אחרייך כבר כמה שבועות וזה הדבר הכי יפה שהיה כאן!

    השבמחק
  4. תודה! והבדים נקנו בגודס ברחוב שארית ישראל.

    השבמחק
  5. פשוט מהמם! את שניהם הייתי מכניסה הביתה בשמחה.

    השבמחק
  6. מקסים! אני נורא במצב רוח של צהוב לאחרונה, זה קייצי ומשמח. איזה כיף להיתקל פתאום בבלוג שלך בגיליסט :)

    השבמחק
  7. מקסים ביותר! יש לי הדום כזה בבית שאני מנסה לרפד ללא הצלחה יתרה. יש מצב לטיפ?.... תודה מראש, אורית

    השבמחק
    תשובות
    1. הי אורית,
      אני תמיד שמחה לעזור. צרי קשר במייל avivitp@gmail.com

      מחק
  8. מקסים ומעורר אהבה והשראה, כתמיד :-)

    השבמחק